Vikidia:Pàgina principal

De Vikidia
(S'ha redirigit des de: Pàgina principal)
Dreceres ràpides: navegació, cerca
Benvinguts a VikidiaLogo1.png!

L'enciclopèdia per a nens que tu pots editar.
Avui és dilluns, 23 de gener de 2017 i tenim 412 pàgines. Seguiu-nos a Twitter! @ca_vikidia
Format-justify-fill.svg Article del mes

Un animal és un ésser viu. Els animals són diferents de les plantes, però no són l'única mena d'éssers vius al món. N'hi ha un munt d'altres, com són ara fongs o bacteris.

Hi ha moltes menes d'animals: la formiga, el ratpenat i els rens, però també el pop, el periquito i l'estrany ornitorrinc són animals. Els animals més coneguts són fàcils de distingir, perquè tenen cames o ales o aletes, o alguna altra cosa (algun altre membre) que utilitzen per moure's: les plantes, per exemple, no es mouen. D'altres animals, com els cargols, no tenen extremitats, tot i que són capaços de moure's.

Newspaper Cover.svg Notícies de Vikidia
4 de juliol de 2016
  • Hem renovat la portada! Pots deixar comentaris sobre la portada a la discussió.
2 de juliol de 2016
  • Hem reactivat el nostre compte de Twitter. Som @ca_vikidia.
Maig de 2016
  • Hem arribat als 400 articles! Estem en la sisena posició.
Crystal Clear app help index.svg Què és Vikidia?
Vikidia és un enciclopèdia lliure per a nens i joves d'entre 8 i 13 anys, per als que volen una presentació simple d'un tema i pels que estan aprenent el català.
Va obrir les seves portes el 3 de febrer de 2015 i tothom pot participar, independentment de la seva edat. Aquesta enciclopèdia lliure existeix també en altres idiomes com el francès, el castellà, l'italià, el rus, l'anglès, el basc, i el sicilià. A més, també existeix una enciclopèdia infantil per a nens en neerlandès, Wikikids.

Info icon 002.svg Ajuda'ns!
En els últims 30 dies, hi ha hagut 3 usuaris actius!

Si vols formar part d'aquesta comunitat és tan fàcil com crear-te un compte! Ja ho veuràs, és molt ràpid i fàcil.

Si ja t'has creat un compte i no saps què fer, pots preguntar a la cabanya de Vikidia, el lloc on els usuaris es reuneixen per parlar de temes sobre Vikidia. Si vols, també pots connectar-te al xat de Vikidia però pensa que no hi ha gent connectada a totes hores!

Si vols saber les normes de Vikidia pots llegir les normes bàsiques.

Edit-copy purple.svg Altres llengües

Si tens ganes de practicar un altre idioma pots visitar aquestes versions de Vikidia:

Vikidia en anglès Vikidia en anglès · Vikidia en basc Vikidia en basc · Vikidia en castellà Vikidia en castellà · Vikidia en francès Vikidia en francès · Vikidia en italià Vikidia en italià · Vikidia en rus Vikidia en rus · Vikidia en sicilià Vikidia en sicilià